Українка поскаржилася на Ощадбанк через хамське ставлення до клієнтів, а в її випадку до пенсіонерки з інвалідністю. Деталі інциденту жінка розкрила у коментарях під однією із публікацій на офіційній сторінці банку у соцмережі facebook.
Українка заявила, що співробітники "Ощадбанку" максимально не зацікавлені у допомозі клієнтів. Так, за її словами, у відділенні кілька разів відмовили в обслуговуванні пенсіонерці з інвалідністю.
"Дуже погане обслуговування....пенсіонерка з інвалідністю та фізичними обмеженнями (тобто людині важко ходити) було відмовлено в обслуговуванні..це порушення прав людини. Три рази зверталися отримати картку, кажуть прийдіть через тиждень, тоді прийдіть через три дні ", - поскаржилася жінка.
Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків
Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи
Абоненти не встигають за темпами "Київстару": тільки поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав
ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить
За словами українки, агресивне ставлення до клієнтів вона спостерігає лише у "Ощадбанку".
"Після наступного візиту сьогодні, 22.05.23, окрім агресивного відношення жодної допомоги та інформації ми не отримали, звернулися до Привату та Південного, де нас зустріли ввічливо і роз'яснили все про отримання їхніх карток. Ми хотіли отримати загальну інформацію, і ніхто не вимагав ні паспорти, жодних інших документів", - додала українка.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк дурить людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.
Також наш портал інформував, українка розповіла про махінації "Ощадбанку" з конвертацією: валютні рахунки краще не оплачувати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба"