Абоненти "Київстар" скаржаться, що з рахунку списуються кошти та не підключається пакет послуг за тарифом. Про такий випадок розповів українець у коментарі під публікацією мобільного оператора у соцмережі facebook.
Українець розповів, що з рахунку його дружини було знято 20 гривень, при тому, що коштів було достатньо для підключення нового пакету послуг за тарифом. У результаті грошей для абонплати забракло. Чоловік заявив, що з боку мобільного оператора цей інцидент має вигляд шахрайства.
"День добрий! У вас і так репутація ніяка - так ви ще й підливаєте олії у вогонь. Поповнив дружині кошти згідно з тарифом і замість того, щоб зняти з рахунку кошти о третій ночі зняли 20 грн рівно 12 годин ночі і що в результаті коштів для зарахування за тарифом не вистачає. Це чисте шахрайство із вашого боку", - обурився українець.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
На скаргу чоловіка відреагувала українка та розповіла, що його випадок зовсім не поодинокий. За її словами, ця проблема періодично виникала у її мами, що змусило змінити мобільного оператора.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Лютий треш...": абоненти "Київстару" виявили мінусовий баланс після поповнення, люди залишилися без зв'язку та грошей.
Також наш портал інформував, замкнуте коло від Lifecell: абонентам, які не згодні платити більше, пропонують тарифи дешевше і тут же їх піднімають.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Як їм не соромно?": абоненти скаржаться, що з рахунків "Київстару" щомісяця пропадають гроші – хоч по 5 гривень, але знімуть.