Чимало українців, які зараз є клієнтами великої газопостачальної компанії "Нафтогаз", продовжують ділитися скаргами. В усьому винні некоректні суми у платіжках, за якими необхідно платити за блакитне паливо.
Про це свідчить повідомлення незадоволеної клієнтки "Нафтогазу" у мережі Facebook, пише "Хвиля".
"Я з січня, місяця передаю свої дані, але облгаз їх не пересилає і мені нараховують по-своєму, і виставляють борг, що не існує, дзвонять, ще й на 8 березня придумали дзвонити. Ось зараз передала, якщо не перерахують, так я вже і не знаю, куди звертатись», — поскаржилася українка.
У Нафтогазі у відповіді на коментар наголосили, що за облік газу відповідають облгази, тож із цим питанням звертатися треба саме до них.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
"Ви можете написати письмове звернення, прикріпити фотопідтвердження переданих показників (якщо воно є) і відправити, наприклад, рекомендованим листом або на їхню електронну пошту. У такому разі Ваш оператор ДРС буде зобов'язаний надати відповідь у письмовому вигляді та виконати перерахунок за потреби", - порадили у компанії.
Також представник газопостачальної компанії додав, що якщо оператор ГРС відмовляє перераховувати дані, то клієнту краще звернутися до НКРЕКП (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг) із письмовою скаргою.
Нагадаємо, тариф на холодну воду: експерт розповів, як добиватися якісних послуг.
Раніше повідомлялося, що в "Нафтогазі" повідомили, що передавати свідчення лічильників потрібно по-новому: через 104.ua більше не вийде.
Також, опалювальний період на фініші: якими будуть ціни на газ у квітні.