Українець поскаржився на те, що на карту monobank не заходять всі перераховані кошти. Що відповів банк?
Клієнт monobank поскаржився, що при поповненні картки не всі гроші надходять на рахунок. Він звернувся до банку, але там його переадресували до банка платника, але виявилось, проблема все ж таки з monobank.
Я відкрив банківський рахунок і гроші пішли туди, але не всі, я зателефонував на лінію допомоги, вони сказали, що проблема з банком-платником. Я подзвонив у ті банки, вони сказали, що моя картка заблокована в монобанку, тож потрібно вирішувати це у моєму банку,
У monobank визнали неприємну ситуацію, в якій опинився клієнт і дали пораду. Там порадили спробувати перевипустити карту, та обрати іншу платіжну систему, щоб платіж "пішов".
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Спробуйте перевипустити картку ФОП, при перевипуску ви зможете обрати іншу платіжну систему для нової картки та повторити платіж по ній,
Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.
Як повідомляв "Знай.ua" якщо банк перегнув палицю: в НБУ порадили куди звертатися, якщо порушили права клієнтів.
Також "Знай.ua" інформував, чи можуть біженці оформити пенсію дистанційно, перебуваючи за кордоном: у ПФУ відповіли.