Українці останнім часом дуже часто скаржаться на якість послуг, що надаються мобільними операторами. Особливо це стало помітно після ракетних обстрілів та пропадань світла.
Зокрема, той же Київстар заявляв про купівлю генераторів та додаткового обладнання, щоб забезпечити стабільний зв'язок, але клієнти все одно стикалися з проблемами. Наразі Київстар, Водафон та Лайфсел синхронно оголосили про підвищення цін на низку популярних тарифів і в українців виникли питання.
Клієнти Київстар звинуватили компанію у хитрощах. Зокрема, українці вважають, що мобільний оператор приховує дешеві тарифи, змушуючи абонентів підключати дорожчі.
У коментарях на сторінці Київстар у соцмережі українка поскаржилася, що не після місяця користування безлімітним тарифом не змогла повернути бюджетний пакет послуг.
Виплатять майже 2 400 гривень: які 5 доплат можуть отримати пенсіонери
В Україну йде різке похолодання: у деяких областях вдарять морози
ПриватБанк встановив обмеження в банкоматах: які ліміти діють
Нові правила зняття готівки: ПриватБанк повідомив про обмеження
"Місяць пройшов, і я хочу повернутися на свій старий тариф чи якийсь бюджетний, проте є але... додаток тепер пропонує лише дорогі варіанти тарифу", – пише обурена абонентка.
У Київстар підтвердили, що дійсно програма починає пропонувати дорожчі тарифи, якщо клієнт раніше підключав не бюджетний тариф.
"Ці пакети мені не потрібні. Йде дискримінація. Компанія Київстар налаштована просто на заробіток, а не на потреби клієнтів, особливо під час війни. Сумно", – поскаржилася клієнтка.
Однак у компанії зазначили, що абоненти можуть підключити будь-який доступний тариф. Для цього потрібно перейти на офіційний сайт або програму оператора, а потім вибрати розділ "Всі тарифи".
Нагадаємо, що абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.
Раніше ми повідомляли, що "Київстар" готовий знімати гроші навіть за найменших: вже вигадали окремий тариф.