Нова пошта – один із провідних поштових операторів в Україні, який ще на початку року збільшив тарифи на доставку посилок.
Це, звичайно ж, спричинило хвилю скарг від її клієнтів. Однак багато хто скаржиться на те, що вартість їх посилок змінюється "прямо на ходу". Якщо на момент замовлення ціна вказана одна, під час транспортування вона зростає. "Нова пошта" спробувала відповісти на це запитання у Facebook.
Клієнтка "НП" поділилася своїм неприємним досвідом роботи з цією службою доставки, зазначивши, що вона заплатила 60 гривень за просту картонку... в яку було запаковано картину. Жінка думала, що ціна вже включає упаковку, але, як виявилося, ні.
"Мені за упаковку порахували саме 60 грн. Коли йшло, думала, що там на 60 грн буде все, що хочеш...", - написала вона.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Співробітники компанії пояснили, що вартість упаковки мала бути попередньо вказана відправнику, але цього не сталося.
У "Новій пошті" пояснили, що для цієї посилки вони використали аркуші гофрокартону, вартість якого складає 60 гривень. І при цьому натякнули, що цього не сталося б, якби відправник сам запакував товар.
Нагадаємо, українець звинуватив "Нову пошту" у видачі посилки на півмільйона не тому клієнту: "Плювати на ваші ж правила?"
Як повідомляв "Знай.uа", Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати"
Знай.ua писав, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки