Для всіх наших читачів, які уважно стежили за тим, як змінювалися ціни протягом останнього року в Україні, є кілька важливих цифр зі статистики. Давайте дізнаємося, як змінилися ціни не лише на продукти, а ще й на одяг, послуги, ціни на освіту чи медичне обслуговування.

Згідно з інформацією від Державної служби статистики, в Україні порівняно з груднем 2022 року рівень інфляції склав - 0,8%, а ось із січнем того ж 2022 року - 26%, пише портал "Хвиля".

Споживчі ціни, інфографіка: Держстат

Згідно з свіжою інформацією від Держстату, найбільше ціни зросли за останній місяць на продукти харчування та напої.

Якщо порівнювати з груднем 2022 року, то овочі піднялися в ціні на 6,4%, фрукти – на 4,4%, молоко та яйця – на 2%, безалкогольні напої – на 1,6%, хліб – на 1,4% , олія – на 1,2%, м'ясо – на 0,9%, алкоголь – на 0,8%, сири – на 0,7%, олія – на 0,5%.

Популярні новини зараз

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Подорожчав також і проїзд у залізничному транспорті (на 3,2%), амбулаторні послуги (на 2,5%) та послуги лікарень (на 2,3%), ціни на ресторани та готелі (1,6%), а також послуги освіти (на 1,1%), у тому числі плата за дитсадки.

Дуже дивно, але за інформацією Держстату, в Україні знизилися ціни на одяг та взуття (на 5,1%), паливо та мастила (на 2,1%), продукти переробки зернових, рис, сало та цукор (від 0,2 до 3,3%). Зовсім трохи подешевшали і транспортні послуги загалом (на 0,1%) завдяки зменшенню цін на автогаз.

Нагадаємо, "золоті" вітаміни: супермаркети приголомшили новими цінами на яблука та лимони.

Раніше повідомлялося, в Україні серйозно подорожчали сіль і хліб: олія вирішила по-іншому.

Також, в Україні сильно впали закупівельні ціни на молоко: що це означає для споживачів.