Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася отримати свою страховку і чому не вийшло. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Мій дитина отримала перелом п'яти на тренуванні, в страховці мені відмовили, при чому навіть не зволили зателефонувати. Причина відмови травма при занятті спортом це не страховий випадок. Навіщо тоді мені потрібна ця страховка? Не раджу !", - обурюється клієнтка.


ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності.
" Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію", - пояснили в банку.
Популярні новини зараз
Показати ще
Гороскоп на тиждень 23-29 червня для всіх знаків Зодіаку: авантюра Овнів, важливий крок Раків та тривога Скорпіонів
Нардеп приголомшив наслідками "бусифікації" ухилянтів
Шара закінчилася, готуйте гроші: Київстар скасовує популярні дешеві тарифи
Нова хвиля мобілізації в липні: кому першочергово вручатимуть повістки
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, клієнт Приватбанку потрапив під суд.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.
Також Знай. ua писав, що Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.