Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася отримати свою страховку і чому не вийшло. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Мій дитина отримала перелом п'яти на тренуванні, в страховці мені відмовили, при чому навіть не зволили зателефонувати. Причина відмови травма при занятті спортом це не страховий випадок. Навіщо тоді мені потрібна ця страховка? Не раджу !", - обурюється клієнтка.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності.
" Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію", - пояснили в банку.
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
Зброю до рук візьме кожен: війна та мобілізація можуть тривати ще 10 років
ПриватБанк звернувся з попередженням до власників карток: кого терміново чекають у відділенні
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, клієнт Приватбанку потрапив під суд.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.
Також Знай. ua писав, що Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.