Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася отримати свою страховку і чому не вийшло. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Мій дитина отримала перелом п'яти на тренуванні, в страховці мені відмовили, при чому навіть не зволили зателефонувати. Причина відмови травма при занятті спортом це не страховий випадок. Навіщо тоді мені потрібна ця страховка? Не раджу !", - обурюється клієнтка.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності.
" Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію", - пояснили в банку.
ПФУ перевірить майно та покупки громадян: кому доведеться виживати без субсидії
З 1 січня українці старші 40 років отримають 2000 гривень просто через Дію
Негласні правила оплати комуналки: чому важливо зберігати квитанції
ПриватБанк змінив правила грошових переказів
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, клієнт Приватбанку потрапив під суд.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.
Також Знай. ua писав, що Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.