ПриватБанк не дозволив клієнтці з-за кордону оплатити через Приват24 свої комунальні платежі. Жінка багато років поспіль обслуговується в цьому банку і зберігає тут на депозитах свої заощадження. Але тепер вона скаржиться на якість обслуговування. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки", попросивши допомогти розібратися в ситуації.


Клієнтка Приватбанку скаржиться на те, що банк без попередження поміняв їй спосіб підтвердження платежу, і вона чотири дні не могла здійснити фінансову операцію. Їй пообіцяли повернути push-повідомлення через смс-повідомлення, але обіцянку банк так і не виконав. Клієнтку обурило, що банк не виконує елементарних зобов'язаннь по обслуговуванню.


Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Тисячі українців звільнять від призову: кого заборонили чіпати ТЦК
Кардинальні зміни у мобілізації: торкнеться навіть заброньованих
Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС
"Зупинить жінка": екстрасенс побачила завершення війни в Україні
Нагадаємо, клієнт ПриватБанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.
Як повідомляв Знай.uа як перевірити, чи рахують вам стаж до пенсії роботодавці - інструкція.
Знай.uа писав, шахраї вичікують просто біля банкоматів, чого категорично не можна робити.