Тисячі незадоволених клієнтів щодня скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки.
Українець вирішив на своїй сторінці в Facebook поділитися власним досвідом спілкування зі скандальною компанією.
"Компанія Kyivstar любить розповідати, які у них потужні стандарти сервісу. Поговоримо про те, як "Київстар" піклується про своїх клієнтів насправді. Я є контрактним абонентом "Київстар" вже багато років. Коли я потрапив у складну ситуацію - вкрали телефон та документи, я пішов у Київстар, щоб заблокувати і перевипустити карту. Оскільки зловмисники через сімку заволоділи моїм Телеграм-аккаунтом і роблять шахрайські дії через нього." почав свою розповідь українець.
Проте, в сервіс-центрі він нарвався на дуже байдужих хлопців які не хотіли робити буквально нічого. Так як паспорт був вкрадений, то молодик для засвідчення особи приніс свій закордонний.
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Хлопці на ресепшені центру обслуговування абонентів на Дегтярівській сказали, що можуть заблокувати тільки при наявності оригіналу паспорта. Мої доводи що закордонний повністю посвідчує мою особу і навіть містить ідентифікаційний код не мали успіху. Хлопці сказали - "У нас процедури, нічим не можемо допомогти". Коли я попросив зв'язатися з кимось, хто вміє приймати рішення - вони відповіли, що не збираються цим паритися."
Після довгих умовлянь хлопці, все ж, зателефонували туди, де потерпілому змогли б допомогти. Телефон заблокували і пообіцяли, що через пів години можна буде забрати нову сімку.
"Я передав це хлопцям і вони відповіли - "тільки при наявності оригіналу паспорта". Загалом, тепер сиджу і не знаю що робити:( Подзвонити не з чого. Карти немає. Мій телеграм розсилає контактам повідомлення- "скинь грошей"."
Потім українець зазначив, що після публікації поста в Facebook у компанії відбулося просвітлення:
"Київстар подумав трохи менше доби і дозволив заміну карти по закордонного паспорту. Начебто вирішилося, але осад залишився."
В коментарях стали відзначатися небайдужі українці:
"Країна повинна знати своїх героїв. Напишіть публічно, що плювати вам на абонентів і на їх проблеми", "Хлопці з КС - дебіли. Закордонний повністю засвідчує особу і може бути використаний для будь-яких дій з мобільним оператором.", "Людяності у Київстару в даному випадку як у термоса.", "Чого чекати від вітчизняної компанії? Було г*вно і буде."
Нагадаємо, раніше Kyivstar переводив українців на елітні тарифи: скільки доведеться платити за "золотий" зв'язок з 1 вересня.
Також Знай.uа писав, що Kyivstar скасовує 10 тарифів: скільки тепер доведеться викласти за мобільний зв'язок .
Ще Портал Знай.uа повідомляв, що Kyivstar довів українців до межі, від оператора біжать, не розбираючи дороги: "Плювати на абонентів і їх проблеми".