Тисячі незадоволених клієнтів щодня скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки.

Українець вирішив на своїй сторінці в Facebook поділитися власним досвідом спілкування зі скандальною компанією.

Kyivstar

"Компанія Kyivstar любить розповідати, які у них потужні стандарти сервісу. Поговоримо про те, як "Київстар" піклується про своїх клієнтів насправді. Я є контрактним абонентом "Київстар" вже багато років. Коли я потрапив у складну ситуацію - вкрали телефон та документи, я пішов у Київстар, щоб заблокувати і перевипустити карту. Оскільки зловмисники через сімку заволоділи моїм Телеграм-аккаунтом і роблять шахрайські дії через нього." почав свою розповідь українець.

Проте, в сервіс-центрі він нарвався на дуже байдужих хлопців які не хотіли робити буквально нічого. Так як паспорт був вкрадений, то молодик для засвідчення особи приніс свій закордонний.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

"Хлопці на ресепшені центру обслуговування абонентів на Дегтярівській сказали, що можуть заблокувати тільки при наявності оригіналу паспорта. Мої доводи що закордонний повністю посвідчує мою особу і навіть містить ідентифікаційний код не мали успіху. Хлопці сказали - "У нас процедури, нічим не можемо допомогти". Коли я попросив зв'язатися з кимось, хто вміє приймати рішення - вони відповіли, що не збираються цим паритися."

Після довгих умовлянь хлопці, все ж, зателефонували туди, де потерпілому змогли б допомогти. Телефон заблокували і пообіцяли, що через пів години можна буде забрати нову сімку.

"Я передав це хлопцям і вони відповіли - "тільки при наявності оригіналу паспорта". Загалом, тепер сиджу і не знаю що робити:( Подзвонити не з чого. Карти немає. Мій телеграм розсилає контактам повідомлення- "скинь грошей"."

Потім українець зазначив, що після публікації поста в Facebook у компанії відбулося просвітлення:
"Київстар подумав трохи менше доби і дозволив заміну карти по закордонного паспорту. Начебто вирішилося, але осад залишився."

В коментарях стали відзначатися небайдужі українці:

"Країна повинна знати своїх героїв. Напишіть публічно, що плювати вам на абонентів і на їх проблеми", "Хлопці з КС - дебіли. Закордонний повністю засвідчує особу і може бути використаний для будь-яких дій з мобільним оператором.", "Людяності у Київстару в даному випадку як у термоса.", "Чого чекати від вітчизняної компанії? Було г*вно і буде."

Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.