Останнім часом у мережі почастішали повідомлення від клієнтів ПриватБанку стосовно скарг на обслуговування, зникнення грошей з рахунків, недоставлені платежі, непрацюючі термінали та багато інших. Таких вистачає не тільки у Facebook, але й на сайті Міністерства фінансів.

Нещодавно до цього переліку додався ще один випадок. Як стало відомо порталу Знай.ua із власних джерел, до українців почали телефонувати з невідомих номерів (переважно, того оператора, який найчастіше обслуговує фінансову установу), представлялися нібито "відділом програмування ПриватБанку" і зверталися з досить суперечливим проханням.

Дослівно – потрібно було зайти у додаток "Приват 24" і в режимі онлайн перевірити останні зарахування коштів, баланс за рахунком, і найголовніше – виписку за останній місяць.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Називати ці цифри не просили, як в принципі, і особисті дані. Але судячи з коментарів спеціалістів, це швидше за все нагадує обман. По-перше, відділ програмування навряд чи телефонував би клієнтові, навіть якщо потрібно було б перевірити як працює та чи інша функція.

По-друге, про жодні "оновлення" додатку не могло бути й мови: в ньому за останні кілька діб нічого не змінилося. А якби це була планова перевірка сервісу, то за кілька днів до її старту менеджери "ПриватБанку" могли у письмовому вигляді повідомити про це, чого не зробили.

Коментарів від співробітників самого банку добитися не вдалося, вони переважно відправляють вас дзвонити на гарячу лінію, але там сидять звичайні оператори кол-центру, котрі також нічим допомогти не можуть, або, принаймні, дати чітку відповідь.

Краще за все у такій ситуації запитувати прізвище того, хто до вас звертається, відмовлятися надавати будь-які дані у телефонній розмові. Якщо наполягатимуть на протилежному – запитайте номер найближчого відділення, куди вам треба підійти, аби щось "протестувати". Аферисти зазвичай якщо і володіють якимись даними, то тільки вашими, а чим більше конкретних питань ви ставите, тим вищі шанси вивести нечесних людей на чисту воду.

До речі, не так давно клієнтка банку описала ситуацію, в якій опинилася, закривши дебетову карту, але продовжуючи отримувати пеню:

"Закрила дебетову картку. Мені це підтвердили тоді на гарячій лінії. Але виявилося, що залишок коштів на карті був чомусь знято банком два рази з різницею в два дня. За ці два дні різниці криворуких операторів з'явився якийсь теоретичний штраф за овердрафт, який з якогось дідька був повішений на цю закриту карту. Штраф продовжує нараховуватися далі, про що мені вперше за весь час (два роки) прийшов лист в квітні 2019 року ", - розповідає вона.

Але й це еще не все. Минулого місяця на сайті "Мінфін" клієнт під ніком "OTyshchenko" написав негативний відгук про Приватбанк. Суть конфлікту полягає в тому, що банк не дозволив зняти всю суму з рахунку клієнта, більше того, звинуватив його в шахрайстві.

Клієнт написав, що на його рахунку накопичилося 92 тисячі гривень. Не один раз він приходив у відділення Приватбанку з проханням зняти ці гроші, однак йому кожен раз відмовляли. Тоді клієнт вирішив зняти гроші з банкомату. У нього вийшло отримати від апарату тільки 20 тисяч гривень, а потім карта заблокувалася. У відділенні вдалося з’ясувати, що карта заблокована через підозри у фінансових махінаціях.

Приватбанк відповів на це повідомлення протягом години. Представник банку написав, що для зняття великих сум потрібно попередньо замовити їх у відділення банку. Це можна зробити за допомогою мобільного додатку Приват24.

Підсумовуючи всі вищеперераховані випадки (а це тільки кілька останніх із них), можна тільки зробити висновок, що система "ПриватБанку" поки що не надає повноцінних консультацій клієнтам з приводу їх проблем. Використовуючи електронні сервіси також поки, на жаль, не всі відчувають себе у безпеці.

Існує "запасний варіант" – звернутися на гарячу лінію Міністерства юстиції зокрема розділ "Безоплатна правова допомога". Там пояснять, наскільки законні дії співробітників, куди писати заяву у випадку, якщо ви підозрюєте обман.

Нагадаємо, у Дніпрі вибухнув банкомат "ПриватБанку".

Як повідомляв Знай.ua, журналісти викрили небезпечну схему інтернет-шахраїв.

Також Знай.ua писав, що Коломойський виграв суд у справі ПриватБанку.