Українці все частіше стали скаржитися на якість послуг мобільного оператора Kyivstar. Але не так давно оператор пробив дно, змусивши жінку змінити номер, яким вона користується вже 18 років. "Історию розставання" з Kyivstar українка опублікувала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
"...мене перевели на інший тариф в півтора рази дорожчий поточного, вигребли все, що було на рахунку, в рахунок оплати цього тарифу, а потім, коли я поміняла його на більш-менш схожий на той, що був раніше, почалося найцікавіше..." - пише Анна.
Далі дівчина пропонує "простежити за руками" і зрозуміти високий рівень кваліфікації в шахрайстві оператора.
"СМС про зміну тарифу мені вже прийшла, при цьому гроші, які я закинула на рахунок для можливості повноцінного користування ним, з мене списали все ще в рахунок більш дорогого тарифу, залишивши з можливостей тільки жалюгідний огризок у вигляді 10 хвилин на інші мережі та 200 метрів інтернету в день. При цьому з мене продовжують вимагати повну суму за той самий дорожчий тариф, щоб повернути можливість нормально користуватися телефоном найближчі 4 тижні (за це вам окремо повна панамка самі знаєте чого). На десерт - умови обраного мною пакету на сайті Київстару і в розділі "Мій Київстар" добре так відрізняються. Підозрюю, час дивовижних відкриттів у мене ще попереду."
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дівчина уточнює, що звернення до контакт-центру нічого не дало і стверджує, що це просто ідеальний кейс під назвою "Як втратити лояльного клієнта через надмірну жадібність і огидного сервісу".
В коментарях українці не стримують своїх емоцій у висловлюваннях:
"Кілька років тому пішли з Київстар саме з цієї причини - задовбались відкривати диспути, чекати задовільної відповіді, а потім ще місяць повернення суми", "Рівно сьогодні і в мене настала точка кипіння щодо поганої якості. Спробувала зателефонувати оператору і була вкрай збентежена", "Схоже я наступний на черзі. Теж нещодавно вигребли все... А я в лісі, один... І інтернет не ловить", "Категорично підтримую: сервіс - повне г*вно; 3G жахливий".
Варто відзначити, що в коментарях відгукнулася і служба підтримки Kyivstar. Але їхня відповідь дуже слабо нагадував допомогу, що і відзначили коментують.
Раніше Знай.uа писав, що українці повстали проти "тотального жлобства" Київстар.
Також портал Знай.uа повідомляв, що "Київстар" своїми нововведеннями поставив на карту все.