У Полтаві місцеві чиновники таки зуміли навчити містян правильно користуватись парковками та не займати місця, які передбачені для людей з інвалідністю.
Про це зазначає Anton Senenko у Facebook.
Зокрема, відзначається, що чиновники просто повісили на місця, що передбачені для людей з інвалідністю неоднозначні знаки з підписами на них.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
"Парковка в центрі міста. Місцеві кажуть, що це дійсно працює. Прямо зараз, при всіх інших забитих місцях, ці два - вільні", - зазначаєть у дописі.
Разом з тим варто відзначити, що вічною проблемою столиці залишається питання паркувальних майданчиків. Та, окрім катастрофічної їхньої нестачі у центральних районах Києва, існує ще один, не менш важливий, привід. У той час, як міська влада здає міські парковки в оренду за копійки, повз бюджету йдуть сотні мільйонів. Чим закінчився "раунд" боротьби за прозорий продаж майданчиків в Київраді.
"Букет компаній" відомий рейдерськими захопленнями та ті тушками
Одним з найочікуваніших питань, затверджених у порядку денному, став проект рішення "Про вдосконалення системи організації паркувального простору в м.Києві". Головні зміни, передбачені у документі, – щоб кожен з міських майданчиків продавалися виключно через систему ProZorro.
"Зараз в місті діє просто парадоксальна система: майданчики видаються будь-кому, за будь-яку ціну та на будь-який строк. При цьому місто отримує мізерні суми, бо здаються вони за копійки. Ми маємо зробити так, щоб жоден чиновник не зміг передати парковки брату, другу чи свату. Потрібно раз і назавжди покінчити із сьогоднішньою паркомафією. І виведення процесу на систему ProZorro як раз дозволить це зробити", – зазначила під час обговорень депутат Київради Ольга Балицька.
Як виявилося, усі існуючи нині компанії, що орендують міські майданчики, об’єднує одразу кілька рис – і всі вони не є позитивними.
"Засновник ТОВ "Компанія "Київські соціально-інвестиційні технології" фігурував в конфлікті з рейдерським захопленням парковки, як представник "інтересів" тітушок та ТОВ "Трансшлях сервіс". Якщо порівняти імена засновників, бенефіціарів та керівників обох компаній, то легко побачити, що вони щільно пов’язані як одна з одною, так і ще з цілим букетом компаній - ТОВ "Транс-парк-сервіс", ТОВ "Київпарктранс", ТОВ "Сістем Кепітал Груп", ТОВ "Кепітал Інвест Менеджмент". Саме вони і є орендарями і створюють справжній кістяк", – підкреслює Ольга Балицька.
Нагадаємо, у Гройсмана розповіли, скільки коштуватиме проїзд по першій платній дорозі в Україні.
Як повідомляв "Знай.ua", українців змусять позбутися євроблях.
Також "Знай.ua" писав, що кияни оригінально розправилися з героєм паркування.
Нові правила гри: в силу вступають зміни до закону про паркування