Клієнтка ПриватБанку шокувала українців історією про неприємний випадок, що стався з нею після спілкування з представниками фінансової установи.

ПриватБанк

Про це пише Рoliteka.

У повідомленні йдеться, що ПриватБанк розповів незадоволеній клієнтці про послугу "Оплата частинами". Клієнтка під ніком 98809956 поділилася своєю історією про роботу з цим банком і явно була дуже засмучена поведінкою працівників ПриватБанку. Відповідний відгук жінка залишила на сайті Мінфіну.

Популярні новини зараз

Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

Клієнтка розповіла, що ще з 2014 року живе в Києві, однак реєстрація у неї Донецька. Весь цей час жінка користувалася послугою "Оплата частинами" і кредитною карткою ПриватБанк. Вона була добросовісним клієнтом і не мала жодних заборгованостей по платежах.

Приватбанк

21 січня українка спробувала оформити оплату частинами. На що отримала несподівану відповідь – послуга недоступна. Вона тут же спробувала зв’язатися з оператором в особистому чаті. І отримала грубу відповідь: "У вас донбаська прописка". Клієнтка банку шокована такою ситуацією, вона навіть натякнула, на те, що працівники банку відносяться до жителів Донбасу, як до людей "третього сорту".

"І нікого не хвилює бездоганна кредитна історія, реєстрація та проживання в Києві протягом декількох років. Донбаська прописка – людина третього сорту. Так, приватбанк?", – обурюється жінка.

ПриватБанк

У ПриватБанку в свою чергу дещо занепокоїлися скаргою клієнтки і одразу ж почали вибачатися.

"Дозвольте пояснити Вам ситуацію: Банк приймає рішення про розмір ліміту по сервісу і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту по "Оплаті частинами". У разі зміни рішення, Ви будете додатково повідомлені банком", - йдеться в заяві.

Нагадаємо, підтримка державного "ПриватБанку" пояснила ошуканим клієнтам, як вони можуть в подальшому вберегти свої гроші на картках від шахраїв.

Як повідомляв раніше Знай.ua, ПриватБанк лідирує у списку фінансових установ, у яких ображають українців.

Також Знай.ua писав про те, що ПриватБанк мститься українцям за скарги блокуванням без попередження.