Поїзди в Україні поділять на три класи: економ, стандарт і комфорт. Вони будуть відрізнятися не тільки вартістю квитка, але і наявністю кондиціонера, біотуалету та якістю постільної білизни. Про це передає Сьогодні.
Що нас чекає?
Для початку варто відзначити, що комфорт дійсно, за словами депутатів, повинен бути комфортним. Це будуть нові купейні або СВ-вагони з кондиціонерами і біотуалетами. У розпорядженні пасажирів буде повноцінне харчування, холодильник, мікрохвильова піч та нова постільна білизна. При цьому швидкість поїзд розвиватиме від 70 км/год.
У свою чергу для "стандарту" візьмуть вагони старше - до 20 років. Спальні вагони, на відміну від "комфортних", не обов'язково будуть оснащені розетками, а білизна буде не обов'язково новою. "Стандратные" плацкарти будуть такими ж знайомими нам: без кондиціонерів і біотуалетів. "Стандартний" поїзд, до того ж, буде добиратися до пункту призначення повільніше, розвиваючи швидкість до 70 км/год.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Що буде з цінами на квитки?
Коли набудуть чинності нові закони "Укрзалізниці" дозволять встановити тарифи на "комфорт" і "стандарт". Ціни на "економ" встановить держава. При цьому, за попередніми даними, ціни в "комфорті" будуть майже в два рази вищі, ніж в "економі".
Що отримають пасажири?
Багато хто стикався з тим, що купуючи квиток, ніколи не знаешь, у які саме умови потрапиш. Як стверджують експерти, такі зміни підуть на користь пасажирам, адже вони зможуть вибирати рівень комфорту.
Нагадаємо, про вік загниваючих поїздів "Укрзалізниці" можна складати анекдоти: названо цифри.
Раніше Знай.ua повідомляв, "Укрзалізниця" планує продемонструвати новий вид бланків залізничних квитків.
Також Знай.ua писав, в "Укрзалізниці" сталися зміни, перевізник готується перезентувати свій новий корпоративний логотип.