Нещодавно більшість мобільних операторів перейшли на новий "календар" – вони змінили стандартні тарифні плани на 28-денний облік.
Махінації мобільних операторів: календарна пастка?
За фактом таких раптових змін вже розпочали розслідування в Антимонопольному комітеті.
"Мобільні оператори мають право відповідно до норм законодавства міняти вартість тарифних планів, заздалегідь попередивши про це абонентів. Однак підвищення плати шляхом зміни розрахункового періоду багатьом, хто поскаржився, здається непрозорим, неправомірним і недостатньо зрозумілим", - прокоментувала державний уповноважений АМКУ Марія Процішен.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
В комітет почали надходити масові скарги: на "Київстар", Vodafone і lifecell, стосувалися вони з'ясування правомірності таких нововведень і донесення їх змісту до абонентів. Тобто формально оператори знайшли спосіб заробити навіть не піднімаючи тарифи.
Раніше тарифи діяли 30 днів, тобто протягом одного місяця. У lifecell пізніше повідомили про те, що переводять prepaid-абонентів 5 тарифних планів на 28-денну тарифікацію, менше ніж через місяць зміна торкнеться ще 3 тарифів.
"Київстар" теж почав перехід на чотиритижневий облік в тарифних планах для prepaid-абонентів, у комунікаціях по тарифам компанія вказує, що абонентська плата нараховується за 4 тижні або за 28 днів. На сайті мобільного оператора в актуальній лінійці новий принцип тарифікації використовується в чотирьох тарифах.
Зміни в тарифікації пов'язані з ростом інфляції в Україні. Але оператор з оглядкою на дії конкурентів все-таки не наважився підвищувати розцінки безпосередньо.
"Залишивши 30-денний термін тарифікації при збільшених тарифах ми б програвали аналогічним по наповненню пропозицій конкурентів, які вже почали переходити на 28-денний розрахунковий період. Адже вирішальним фактором для прийняття рішення абонентом зазвичай є ціна пакета послуг", - виправдовуються оператори.
Дивіться: новий вид мобільного шахрайства в Україні
Нагадаємо, останнім часом помітно збільшилася кількість скарг на роботу одного з найбільших операторів мобільного зв'язку.
Як повідомляв Знай.ua, Lifecell масово заманює українців у фінансову пастку.
Також Знай.ua писав, "Київстар" масово нав'язує користувачам непотрібні платні послуги.