Як пише Independent, "кіт обігнав Путіна" і став інтернет-знаменитістю.
"Кіт Мостик став чимось на зразок інтернет-знаменитості в Росії з часу початку будівництва моста і навіть має профіль у Instagram з більш ніж 38 тисячами передплатників", - пише видання, зазначаючи, що кіт відчув міст ще до того, як це зробив президент Росії.
Напередодні відкриття в його Instagram з'явився запис, де він звітував, що першим пробіг по мосту.
На те, що чотирилапий випередив російського лідера, звернули увагу Washington Рost, USA Today та інші великі ЗМІ. Пост з аккаунта Містка також використовував журнал Newsweek в критичній статті, присвяченій мосту. Автори аккаунта Містка помітили увагу з боку іноземної преси.
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Як повідомляв Obozrevatel , популярний російський телеведучий Андрій Малахов і актор Юрій Стоянов, який потрапив в базу українського добровольчого центру "Миротворець", спародіювали проїзд президента РФ Володимира Путіна по Кримському мосту в день відкриття на КАМАЗі.
Раніше "Знай.ua" писав про те, що у мережі показали жорстку карикатуру на Керченський міст, по якому нещодавно запустили рух з Росії в окупований Крим.
Відповідний малюнок був опублікований на сторінці в Twitter Nasha Canada.
Відзначається, що на карикатурі відомого художника і карикатуриста Маріана Кам'янського під назвою "Кримський міст", сам міст зображено у вигляді гори трупів людей, прокладеної через Керченську протоку. При цьому, по мосту на вантажівці їде президент Росії Володимир Путін.
Нагадуємо також, що після повернення до складу України анексованого Криму Керченський міст навряд чи стануть зносити.
Таку думку в колонці на "Апострофі" висловив російський політолог Дмитро Орєшкін.
"Руйнувати міст після повернення Криму до складу України навряд чи хтось буде. Швидше за все, буде йти мова про компенсацію Україні, можливо, досить дорогою. Але тут вже проблеми юридичного характеру і тиску. А ми поки що спостерігаємо лише емоційно-ідеологічний тиск, що це незаконно, а також формулювання, які виглядають досить слабо. Наприклад, міркування про те, що умови експлуатації мосту порушують умови життя дельфінів і так далі ", - написав він.