Демократичні бренди-виробники одягу H & M і TopShop ввели додаткові половинні розміри джинсів в свій жіночий модельний ряд.
Так, для більш точної посадки брюк по фігурі британський бренд TopShop доповнив половинними варіантами розміри W25, W27, W29 і W31 в моделях джинсів Jamie, Joni, Mom, Straight, Jamie Flare і Crop, повідомляє Fashion Network.
Також компанія випустила нові моделі джинсів: вільні New Boyfriend, вкорочені прямі Cropped Straight і пасовані по фігурі Wide.
H & M, в свою чергу, запустив кампанію Denim For All, яка допоможе клієнтам якнайкраще підібрати одяг.
За словами модних експертів, джинсовий одяг увійшла в першу трійку трендів 2018 року - відразу після спортивного одягу та одягу з пластика.
Очікується, що особливо популярними у покупців як і раніше будуть жіночі джинси із завищеною талією, а також джинсові куртки oversize з деніму таких брендів, як Tom Ford, Stella McCartney, Calvin Klein, Off-White і Adam Selman.
Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать
Нові зміни від "Київстар" та Vodafone: що готують для користувачів
Як повідомляв портал "Знай.ua", сьогоднішня технологія фарбування джинсів небезпечна для навколишнього середовища.