Оригінальну, але моторошну рекламу свого морозива представила американська компанія Halo Top. Відповідний ролик уже опублікували на YouTube.
Героями півторахвилинного відео є літня жінка та робот, які знаходяться в кімнаті в білих тонах. Людина прокидається вранці у незнайомому місці й бачить перед собою механічну істоту. На запитання, де вона та де інші, героїня чує лише одну фразу "Їште морозиво". При цьому машина намагається годувати її примусово.
Зрештою її терпець уривається, і вона вибиває ложку з руки робота.
"Заберіть це від мене! Де Стівен?", - запитує вона. "Всі, кого ви любите, померли. Є тільки морозиво", - відповідає машина.
Школярам скасували традиційні іспити: як проходитиме вступна кампанія
Комунальники знову піднімають тарифи: у скільки обійдеться водопостачання у 2026 році
Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
Чи сприятиме такий сюжет росту продажів компанії, невідомо, проте креативний підхід до реклами продукту вже оцінили сотні людей.
Усього за добу відео переглянули понад 115 тисяч користувачів.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Росії дорослі мало не затоптали дітей у черзі за безкоштовним морозивом.