«Станції-примари» - назва, яку придумали діггери - фанати забратися глибше і знайти підземне укриття посекретніше. В якості таких місць відмінно підходили занедбані або недобудовані станції метрополітену - а такі були практично в кожному великому мегаполісі світу. Переважна більшість станцій-привидів з'явилося під час Другої світової війни: якісь були використані в якості бомбосховища, інші ж були просто зруйновані.
І ось, фотограф-екстремал вирішив відправитися в подорож в пошуках занедбаних станцій метро.
Нордбанхоф
Берлін, Німеччина
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
У німецькому є спеціальне слово, що позначає станцію-привид: Geisterbahnhöfe. Його ввели в ужиток під час поділу міста на дві частини: стіна відділяла Східний Берлін від Західного, а поїзди метро, що йшли під землею, просто не зупинялися на східних станціях. Люди могли з вікон спостерігати, як приходять в запустіння ці приміщення, колишні ключовими хабами столиці. Коли впала Берлінська стіна, багато хто з станцій повернули до життя: Нордбанхоф знову відкрили у вересні 1990 року.
Сіті Холл
Нью-Йорк, США
City Hall Station вважається 12-ої найкрасивішою станцією метро в світі. Вона функціонувала з 1904 року по 1945, в якому закрилася назавжди. Архітектори не передбачили можливість апгрейда станції: нові, більш довгі склади просто не можуть тут зупинятися. Проте Сіті Холл досі відкрита для екскурсій.
Круа-Руж
Париж, Франція
Після початку Другої світової війни паризький метрополітен став працювати тільки в центральному окрузі. У 1945 році майже всі занедбані станції був знову введені в експлуатацію або об'єднані з іншими платформами. Єдиним винятком залишилася Croix-Rouge, куди зараз, за чутками, водять екскурсії місцеві діггери.
Рейс Стріт
Цинциннаті, США
У цьому місті вся система метро - примарні станції. На початку 20-го століття автомобілі і кінні екіпажі заполонили місто. Мерія вирішила перевести частину трафіку під землю. На жаль, обвал фондового ринку в 1929 році поставив на цих планах хрест: тунелі були занедбані - судячи з усього, назавжди.
Раніше портал "Знай.ua" писав про те, що археологи знайшли останки стародавніх атлантів.