Американець Олівер Кміа зробив добірку фотографій з Instagram, на яких зображені однотипні пам'ятки всього світу.
Однакові знімки різних користувачів Олівер знайшов за хештегами і скомпонував у відеоряд, який опублікував на своїй сторінці в Facebook.
Автор відеодобірки пояснив науковому блогу BoingBoing, що спробував створити саркастичне відео, яке відображає кліше в масовому туризмі.
"Я зрозумів, що багато мандрівників не насолоджуються моментом, а повністю захоплені своїми смартфонами, і їхня мета - розмістити фотографію в соцмережі в гонитві за лайками і фоловерами", - сказав Кміа.
Як видно з відео, туристи створюють майже ідентичні фотографії, приймаючи різні пози на тлі всесвітньо відомих пам'яток, таких як Фонтан Треві в Римі, Пізанська вежа, Мона-Ліза в Луврі, Ейфелева вежа, Тадж-Махал, Емпайр-стейт-білдінг.
До того ж користувачі Instagram використовували однакові хештеги під своїми знімками, наприклад #easyjet, #followmetoo, #passport, #carselfie.
Як повідомляв портал "Знай.ua", зловживання гаджетами призводить до страшної залежності та проблем зі здоров'ям.