Стриминговый гігант Netflix збільшив аудиторію. Станом на другий квартал поточного року кількість підписників перевищила 100 млн чоловік.
Про це повідомляє MakeUseOf .
Відзначається, що зростання у порівнянні з тим же періодом часу минулого року збільшився на 21%. Аналітики розраховували, що у другому кварталі кількість юзерів зросла на два млн осіб. Але вони помилилися на 3,2 млн.
В цьому році у Netflix додалося і число міжнародних юзерів. Раніше, в основному абоненти з США вважали за краще розважальний постачальник фільмів.
За останніми підрахунками, на домашньому ринку зареєструвалися 51,92 млн осіб, а за межами країни - 52,03 млн. З кількістю клієнтів збільшилися і міжнародні доходи гіганта на 57%. Хоча основну частину грошей компанія отримує в США – понад 1,5 млрд доларів.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
На думку представників Netflix, такі показники пояснюються популярністю контенту. До нього відносяться нові серіали: "Помаранчевий - хіт сезону", "Чорне дзеркало", "Картковий будиночок", "Корона", "Шибайголова", "Дуже дивні справи" та інші.
Згідно зі звітом, в 6-8 ранку користувачі просипаються з гарним настроєм і воліють дивитися комедії. Опівдні до 14:00 люди дивляться драми. А вже ввечері, аудиторія ділиться на дві групи: розважальні програми і жахи/екшн. При цьому вночі, аудиторія віддає перевагу документальні фільми.
Як повідомляв портал "Знай.uа", Facebook планує зайнятися випуском серіалів.