Все ближче наближається улюблений багатьма день - "чорна п'ятниця". Деякі вже задумалися про черги за акціями і грандіозними знижками. Однак, можна уникнути страшної товкучки в магазинах, відвідавши онлайн-розпродажі.
Про це пише КП.
"Чорна п'ятниця" онлайн є справжнім подарунком для тих українців, у кого немає ні часу, ні бажання розштовхувати ліктями покупців в надії схопити продукт. Це економія часу, енергії, а також доставка в будь-яку точку, до того ж у мережі очікує величезний асортимент.
Що купують українці
Як з'ясувалося, 42% українських споживачів купують в мережі косметику і товари для догляду за собою. Ще 21% купують товари по догляду за домом та дитячі вироби. Проте продукти у віртуальну корзину практично не потрапляють – всього 6% користуються цією послугою в упакованому вигляді, а 4% - купують свіжі продукти.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Категорії товарів онлайн:
У мережі знижки будуть більш масштабними, тому що продавцям не потрібно витрачати гроші на утримання магазину.
"Найчастіше знижки роблять на одяг і взуття. Літні сукні, сарафани дійсно можна купити на 70% дешевше, а теплий одяг з минулих колекцій — на 25-40%. Реальні знижки на техніку, електроніку і меблі не перевищують 15-20%", – розповів керівник маркетплейса Prom.ua Іван Портний в інтерв'ю "Сегодня".
У електронної торгівлі є кілька мінусів:
- Не можна ознайомитися з товаром до покупки;
- Немає гарантії свіжості товарів і продуктів;
- Якість товарів онлайн найчастіше виявляється нижче, ніж в традиційному магазині.
Якщо ви зважилися на покупку, не забудьте про вартість доставки!
Українцям пообіцяли в день розпродажі в звичайних магазинах 90% знижки. Найчастіше під таку акцію потрапляють тільки одяг та взуття. А побутова техніка і гаджети поступатимуться в ціні звичайним дням лише на 20-30%. Тому, мешканці нашої країни в більшості своїй розштовхують ліктями покупців в магазинах одягу. Варто відзначити, що продавці ховають на момент розпродажі ходові розміри.