Відома шведська меблева компанія Ikea хотіла обійти в рейтингах одну з найпопулярніших мереж фастфуду, за що і поплатилася.

Мюнхенське рекламне агентство Setup, яке представляє німецьке відділення Burger King, висміяло таку спробу в новому рекламному ролику.

У відео група рятувальників хот-догів за сигналом тривоги поспішає в магазин Ikea, де варяться сосиски. Щоб "реанімувати" їх, рятувальники прихопили переносний гриль і засмажили. Після цього на екрані з'являється слоган: "Хот-доги не вміють плавати - і ми повинні їх врятувати". Сам відеоролик зробили в стилі колись популярного фільму "Рятувальники Малібу".



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що мережа ресторанів швидкого харчування Burger King претендує на бельгійську корону.