Цього року новорічна реклама Coca-Cola викликала у глядачів обурення завдяки новому "несамовитому" повороту подій.
Остання частина гіганта з виробництва напоїв знаменує першу велику святкову рекламу 2024 року.
Але цього року довгоочікувана кампанія, схоже, замінила улюблену фігуру сучасними технологіями. Перший 15-секундний кліп, випущений Coca Cola, вразив аудиторію, оскільки реклама була зроблена повністю за допомогою ІІ. Мало того, що у кліпі вирішили відмовитися від людей, то ще й Санта-Клауса ніде не було видно.
Відсутність доброго старого дідуся була особливо дивною, якщо врахувати, що компанія Coca-Cola славиться тим, що перетворила його образ на той, який ми знаємо і любимо сьогодні.
Податок на нерухомість – з кого стягнуть ще й штраф
"Жодних рейдів": у ТЦК пояснили, для чого насправді приходять до кав’ярень та клубів
В Україні "намалювали" нові тарифи на газ і світло: скільки доведеться платити у 2025 році
Експерт назвав 5 міст України, які взимку залишаться без світла
І упущення великого хлопця безумовно не залишилося непоміченим, і знедолені фанати поспішили висловити своє невдоволення X, колишньому Twitter.
Один із них написав: "Схоже, вони прибрали Санту з реклами".
Інший сказав: "Мені все одно, чи звучу я як дитина чи щось у цьому роді, але це дійсно несамовито. Coca-Cola десятиліттями була золотим стандартом у брендингу та рекламі. Я буквально вибрав кар'єру в маркетингу, тому що мене так надихали такі речі, як реклама Coca-Cola.
А третій додав: "Збожеволіти, що ця компанія буквально зробила Санту червоним через те, наскільки культовою була їхня реклама, а тепер вони просто виробляють помиї".
Соромлива прибиральниця з 4 дітьми стала зіркою вебкама: відверті зйомки допомагають боротися з раком.
Раніше ми повідомляли, що американцям пропонують круїз на 4 роки до Антарктиди під час правління Трампа.