Урочисте відкриття торгового центру Arowana Mall на ринку Чатучак у Таїланді привабило велику кількість людей після їхнього маркетингового трюку.
Цю новину розмістили на порталі «DailyStar»
Урочисте відкриття Arowana Mall на ринку Чатучак стало вірусним у соціальних мережах після того, як користувач Facebook Ratchatapan Chiaochan завантажив 26-секундне відео, що показує жінок у бікіні в акваріумах.
«Риби тут справді гарні», — підписав свою посаду Ратчатапан.
Відео, яке було завантажено в середу (20 липня), вже переглянули понад вісім мільйонів разів та набрали понад 20 000 лайків.
ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці
У ЗСУ попередили про "смертельну зону": яке місто опинилося під загрозою
Штормити буде сильно і неодноразово: Україну в грудні накриє низка магнітних бур - дати
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
Покупців вітали моделі, що сиділи навпочіпки в акваріумах, а тлом гриміла музика, і незабаром це привернуло увагу публіки.
Згідно з веб-сайтом Arowana Mall, вони претендують на звання найбільшої рибної ферми Arowana у світі з 1800 ставками, включаючи чотири рибні ферми в Малайзії.
Компанія також експортує свою рибу до інших країн, включаючи Південну Корею, Японію, Китай, В'єтнам, Австралію та Канаду.
Однак такі маркетингові трюки не завжди працюють у Таїланді: у березні минулого року влада заарештувала та оштрафувала тайську жінку за те, що вона одягла бікіні, щоб продавати свої кавуни на узбіччі дороги.
Нагадаємо, що футболісту на поле прилетіла свіжа риба просто в обличчя.
Як раніше повідомляв портал "Знай", у мережі показали краба з людськими зубами.