Член екіпажу розповів, що стюардеси можуть бути ввічливими, але у них є способи помститися грубим пасажирам, і у них є кілька хитрих трюків в рукаві.
Дану новину розмістили на порталі «Daily Star»
Переліт може бути стресом для багатьох з нас, подорожуємо ми з дітьми, рано встаємо або просто турбуємося про те, що нам буде некомфортно.
Але, на щастя, кожен рейс, який ми здійснюємо, обслуговується бортпровідниками, які роблять все можливе, щоб ми були в безпеці і були щасливі.
Стюардеси обов'язково перевіряють нас, пригощають напоями та їжею і навіть іноді допомагають пересісти, якщо виникають проблеми.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Але виявляється, у стюардес є свій спосіб помститися неспокійним пасажирам.
Хоча вони допоможуть вам з усім, що вам потрібно, один анонімний член екіпажу розповів Reddit про те, як вона помстилася.
Розмістивши повідомлення в соціальній мережі, цікавий користувач запитав: "Бортпровідники, які маленькі брудні секрети є у вашій галузі?"
І тисячі людей лайкнули і прокоментували пост.
Одна стюардеса навіть розкрила свій зухвалий спосіб тримати грубих пасажирів у черзі.
Член бортпровідника написав: "Раніше я була стюардесою, і коли хтось був дуже грубий, я просто підходила до комп'ютера, нам доводилося скидати екрани бортових телевізорів, і я продовжувала час від часу скидати їх екрани, щоб вони не могли подивіться їх фільм. Дуже дріб'язково з мого боку, я знаю".
Отже, якщо ваш бортовий фільм не працює, можливо, перегляньте те, як Ви розмовляєте з персоналом.
У коментарях люди підтримали бортпровідницю в її роботі.
Одна людина сказала: "Це схоже на правила офіціанта. Ніколи не зв'язуйтеся з людьми, які контролюють вашу їжу (або комфорт)".