Міжнародні ресторанні корпорації McDonald's і Starbucks почали тестування у Каліфорнії, США багаторазових "розумних" стаканів, які мають зменшити шкоду навколишньому середовищу.
Про це повідомляє ділове видання Bloomberg.
McDonald's і Starbucks використовують мільйони одиниць одноразового посуду на рік. Особливу проблему становлять паперові стакани з пластиковим покриттям, які практично не підлягають переробці.
Щоб зменшити викиди сміття, компанії об'єдналися в ініціативі NextGen Cup Challenge.
В рамках експерименту, корпорації протестують два варіанти роботи з багаторазовим посудом. Перше рішення запропонував стартап Muuse, який запропонував розмістити на пластикових чашках QR-коди. У свою чергу британська компанія CupClub запропонувала використання RFID-чіпів.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Технологічна начинка посуду дозволить відслідковувати поведінку споживачів і перевикористання стаканів. Наприклад, якщо виявиться, що в певних точках клієнти не складають використані одиниці посуду у спеціальні контейнери, там розташуюють додаткові точки збору.
Раніше компанії також протестували металеві чашки, які підлягають переробці. Однак, споживачі не оцінили таку ідею, оскільки вона повністю змінює їх відчуття напою.
Також McDonald's досліджує можливість використання одноразового посуду, який буде розкладатися у природньому середовищі.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше McDonald's зробив подарунок усім вегетаріанцям: заради цих бургерів не доведеться вбивати тварин.
Як повідомляв портал "Знай.ua", "МакПодружжю" тут не місце: новий директор McDonald's влаштує "тортури" в закладі.
Також "Знай.ua" писав про вічно "живий" фаст-фуд: хлопець 10 років зберігав їжу з McDonald's, фото нажахало мережу.