На офіційному каналі американської мережі Burger King опубліковано рекламу, в якій їх фірмовий воппер покривається цвіллю.
Таким чином компанія продемонструвала натуральний вигляд свого продукту. Відтепер Burger King не буде використовувати штучних консервантів.
Відмова від консервантів і барвників відбудеться не відразу, а повністю вивести шкідливі інгредієнти з рецепта бургера мережа фастфуду планує до кінця цього року.
Зараз, за інформацією видання The Washington Post, компанія більше не використовує консерванти і підсилювачі смаків у 90% продуктів 400 ресторанів США.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Крім того, найближчим часом Burger King повністю відмовиться від барвників, ароматизаторів і підсилювача смаку глутамату натрію.
Варто уточнити, що в рекламному ролику демонструється класичний бургер мережі, який за 34 дні покривається цвіллю.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, мало хто знає, що фастфуд з McDonald's може зберігатися десятиліттями. Це довів експеримент, який провів ісландець.
Як повідомляв портал Знай.uа, KFC перетворив популярне взуття Crocs на смажену курку.
Також портал Знай.uа писав, що керівника McDonald's звільнили за відносини з працівником компанії.