Пасажири літаків перерахували вчинки їхніх сусідів по салону, які дратують найбільше. Про це передає Daily Mail.

Як виявилося, багато хто найбільше ненавидять дітей, що грають в гучні ігри на телефоні. Пасажирів дратують ті, хто намагається першими пробратися до виходу з хвоста літаку. Також ніхто не любить тих, хто намагається читати книгу сусіда, заглядаючи йому через плече.

У списку неприємних включили людей, що займають обидва підлокітники, та пасажирів, які засипали на плечі того, хто сидить поруч.

Колишня стюардеса згадала вкрай неприємний випадок, коли жінка почала міняти підгузник дитині на відкидному столику крісла, незважаючи на те, що всі туалети були вільні. Пасажири також не люблять великі групи туристів з їхніми постійними розмовами і тих, хто плескає пілоту при зльоті та посадці.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Раніше повідомлялося, що відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.

На одному зі знімків з Маршенкуловою був неоднозначний підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.

Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.

Нагадаємо, у мережу злили дивне відео, яке зробить вам боляче.

Раніше Знай.uа повідомляв, Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають.

Також Знай.uа писав, мешканка міста Брістоль вирішила найняти людину, яка буде приймати рішення за неї протягом місяця.