Учені відкрили феномен, який назвали синдромом легкої поведінки, та дали йому пояснення. Про це дізналися з публікації соціологів з Ессекського університету.
Як довели вчені, цей синдром притаманний жінкам, у яких статеве дозрівання відбулося пізніше, ніж у однолітків.
Пізній пубертатний період, як наголошують вчені, може бути як наслідком індивідуальних особливостей розвитку жіночого організму, так і впливу виховання та життя в соціумі.
Більшість жінок, які розвивалися пізніше, ніж їхні однолітки, розповіли про свою розпусну поведінку. Жінки зізналися у цьому самі.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Статевий розвиток у дівчат вважається пізнім, якщо перша менструація не відбулась до 15 років. Дуже багато факторів можуть впливати на це явище: спадковість, гормональні порушення, патологія розвитку органів репродуктивної системи, стрес, дієти.
Нагадаємо, українська Кардашьян відверто розповіла про пластику. 24-річна киянка Альона Омович часто привертає до себе увагу підписників фотографіями у стилі Кім Кардашьян. Instagram-модель частенько публікує відверті фото у мережі і не приховує, що збільшила груди і постійно робить косметологічні процедури щодо збільшення губ і вилиць. А ще, напевно, ніхто з підписників не бачив її без густого макіяжу і в нормальному повсякденному одязі.
Раніше портал Знай.uа повідомляв, що чарівна Надія Мейхер закохала мережу у нову фотосесію. Учасниця "золотого складу" групи "ВІА Гра", українська співачка і продюсер Надія Мейхер довела, що багатодітні матері можуть мати чудову фігуру. Так, 36-річна Надія Мейхер, вразила своїх шанувальників ідеальним тілом у стильному вбранні. Спокусливі фото співачки з'явилися на її сторінці в соціальній мережі Instagram.
Також портал Знай.uа писав, що у мережі з'явилися іронічні меми, присвячені феміністській рекламі Reebok. Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.