На Тижні моди в Парижі голландський модний будинок Viktor & Rolf представив весняно-літню колекцію, яка виявилася досить незвичайною. У неї входять сукні з різними популярними слоганами. Засновники бренду Рольф Снорен і Віктор Хорстинг виготовили 32 сукні. Їх прикрашають такі написи, як "Не фотографуйте, будь ласка" або "Я не соромлюся, ти просто мені не подобаєшся". Крім слів, на сукнях також намальовані або вишиті символи, які є популярними в масовій культурі. Наприклад, пацифик або листок марихуани.
Автори видання про моду вважають, що дизайнери Viktor & Rolf "перенесли кутюрну колекцію на новий потенційно вірусний рівень". А редактори американського Harper’s Bazaar написали, що сукні з колекції перетворять нас на ходячі меми, які так бурхливо обговорюють в цьому році.
Багато написів відомі в мережі по різних популярних картинок:
No (Ні)
Go to hell (Ідіть в пекло)
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
i'm Sorry late I didn't want to come (Вибачте за запізнення – не хотілося приходити)
Give a damn (Не плювати)
Less is more (Менше означає більше)
F* this i'm going to Paris (***** все, я їду в Париж)
Go fuck yourself (Ідіть *****)
I am my own muse (Сама собі муза)
Раніше портал "Знай.uа" розповідав: Наомі Кемпбелл забула про сором і вивалила груди прямо на подіумі
Читайте також: Louis Vuitton представить наймодніший розумний годинник у світі