Девін Елстон і Челсі Леон – незвичайна закохана пара, яка обожнює серію фільмів Парк Юрського періоду.

Девін – веб-дизайнер, а Челсі працює рекрутером в індустрії краси. Пара познайомилася в Інтернеті. На першій зустрічі хлопці обговорили свій улюблений фільм і зрозуміли, що вони створені один для одного. Вони вирішили, що їм обов'язково потрібно відвідати тематичний парк розваг, присвячений цій кінострічці. Незабаром вони виконали своє бажання. Їх вразила фішка парку - захоплюючий водний атракціон Jurassic Park The Ride, який приваблює туристів з усього світу.

Влітку хлопці дізналися, що парк тимчасово закривається для оновлення декорацій. Вони захотіли відвідати парк його перед закриттям. 17 липня вони відправилися в це чудове місце, щоб весело провести час і зробити щось неймовірне. Хлопці вирішили встановити рекорд – проїхатися на водному атракціоні 62 рази (попередній рекорд – 60 разів). Для цього молодим людям знадобилося цілих 13 годин! Вони з'їжджали з водної гірки з різними людьми, фотографувалися та спілкувалися з місцевими «диназоврами» - співробітниками парку в костюмах хижаків.

Популярні новини зараз

Деяким пенсіонерам виплатять гроші за старі "недоліки"

Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку

Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки

Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів

Показати ще

Девін і Челсі одяглися в яскраві жовті дощовики, щоб хоча б мінімально захиститися від води. За 13 годин вони змінили кілька комплектів одягу, харчувалися їжею і напоями і взяли всього 3 перерви.

Тепер у них є 62 фотографії, на яких вони в різних позах спускаються на атракціоні по водоспаду.

Під час фінального 80-футового занурення Елстон зробив пропозицію Челсі. Він обрав вельми оригінальний спосіб. Перед заключною поїздкою пара знову змінила футболки. І на футболці Девіса виявилася напис «ти вийдеш за мене?». Челсі побачила її лише на фото після спуску. Звичайно ж, вона погодилася!

Хлопець знає, що традиційне діамантове кільце – це не для його коханої. Тому він подарував їй репліку Барбасола з Парку Юрського періоду. Всередині нього було кільце з бурштином, який символізує кінострічку, сьогоднішня пригода і їх відносини в цілому.

Команда співробітників парку допомогла Девісу перетворити встановлення рекорду в пропозицію руки і серця. Все це записувалося на відео. Universal Studios Hollywood випустила відеоролик про рекордної поїздку і пропозиції пари на YouTube.

Раніше портал "Знай.uа" писав про психологічний тест, який розповість все про вас за одну хвилину

А також про вишукані заклади Лондона, які дозволять вам відчути себе аристократом

Нагадаємо: куди поїхати на вихідні в Україні