Нова колекція взуття від французького бренду Francesco Russo епатувала публіку. Так дизайнер Франческо Руссо, випустив лінію взуття A-Gender.

У колекції представлене взуття від 35 до 45 розміру. Воно розраховано одночасно і для жінок, і для чоловіків.

У лінійку увійшли: класичні човники на шпильці, черевики челсі і лофери.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

Обличчям колекції став Осло Грейс, який регулярно бере участь у показах як чоловічих, так і жіночих колекцій (Gucci, GCDS, Coach і так далі). Грейс вважається гендерно-нейтральною моделлю.

"Гендер не має ніякого відношення до загальних норм або нав'язаних стереотипів. Це індивідуальне поняття, побудоване за особистими правилами. Визнаючи цю просту, очевидну істину, я вирішив запустити лінію A-Gender", – прокоментував дизайнер в своєму Instagram.

Як можна помітити, сучасна мода пропонує рівний вибір для всіх.

Колекція надійшла в продаж 25 вересня – придбати взуття можна у фізичних магазинах Francesco Russo.

Франческо Руссо все життя створює взуття. Пропрацювавши двадцять років на великі бренди — Miu Miu, Yves Saint Laurent, Dior і Sergio Rossi, — п'ять років тому він нарешті зважився створити свою власну марку.

Зазначимо, візитною карткою марки Francesco Russo стали туфлі на шпильці і з високим задником. Цю фірмову деталь дизайнер обіграє і в інших моделях: на халяві ботильйонів, ремінці босоніжок і в асиметричному вирізі закритих туфель. Ключовий елемент для Руссо — висока шпилька.

Нагадаємо, 23 вересня в Мілані завершився Тиждень моди, на якому свої колекції презентували такі бренди, як Giorgio Armani, Dolce & Gabbana і Roberto Cavalli.

Як повідомляв портал "Знай.uа" найвідоміший у світі журнал про моду Vogue не втомлюється вражати публіку новими ідеями й образами. Здавалося б, чим можна здивувати світ після епатажної фотосесії в архангельському селі. Виявилося, що можна.

Також "Знай.uа" писав, днями стало відомо, що відомий виробник дизайнерського одягу, сумок і аксесуарів Michael Kors Holdings Ltd придбав легендарний італійський модний будинок Versace. Варто зазначити, що сума угоди склала близько 1,83 мільярда євро.