Нова колекція взуття від французького бренду Francesco Russo епатувала публіку. Так дизайнер Франческо Руссо, випустив лінію взуття A-Gender.
У колекції представлене взуття від 35 до 45 розміру. Воно розраховано одночасно і для жінок, і для чоловіків.


У лінійку увійшли: класичні човники на шпильці, черевики челсі і лофери.


Готуються до масштабного наступу: рф перекинула рекордну кількість військових на фронт
Розкішшю стане і буханець хліба: ціна може злетіти під 60 грн
Частині пенсіонерів не зарахують ціле десятиліття стажу: про що варто знати
Заблокують картку і оштрафують: скільки разів на місяць можна переказувати кошти
Обличчям колекції став Осло Грейс, який регулярно бере участь у показах як чоловічих, так і жіночих колекцій (Gucci, GCDS, Coach і так далі). Грейс вважається гендерно-нейтральною моделлю.
"Гендер не має ніякого відношення до загальних норм або нав'язаних стереотипів. Це індивідуальне поняття, побудоване за особистими правилами. Визнаючи цю просту, очевидну істину, я вирішив запустити лінію A-Gender", – прокоментував дизайнер в своєму Instagram.
Як можна помітити, сучасна мода пропонує рівний вибір для всіх.
Колекція надійшла в продаж 25 вересня – придбати взуття можна у фізичних магазинах Francesco Russo.
Франческо Руссо все життя створює взуття. Пропрацювавши двадцять років на великі бренди — Miu Miu, Yves Saint Laurent, Dior і Sergio Rossi, — п'ять років тому він нарешті зважився створити свою власну марку.
Зазначимо, візитною карткою марки Francesco Russo стали туфлі на шпильці і з високим задником. Цю фірмову деталь дизайнер обіграє і в інших моделях: на халяві ботильйонів, ремінці босоніжок і в асиметричному вирізі закритих туфель. Ключовий елемент для Руссо — висока шпилька.
Як повідомляв портал "Знай.uа" найвідоміший у світі журнал про моду Vogue не втомлюється вражати публіку новими ідеями й образами. Здавалося б, чим можна здивувати світ після епатажної фотосесії в архангельському селі. Виявилося, що можна.