23 вересня в Мілані підійшов до кінця Тиждень моди, на якому свої колекції презентували такі бренди, як Giorgio Armani, Dolce & Gabbana і Roberto Cavalli.
Модельні новинки, як завжди, задовольнили найвишуканіші смаки. Славнозвісні бренди показали свої ексклюзиви. Модниці набралися вражень і готові були вирушати додому, як тут всіх збентежив вуличний бренд GCDS.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Відео з показу колекції, де симпатичні манекенниці з трьома молочними залозами йдуть по подіуму в головній столиці моди, розійшлося по інстаграму, викликавши широкий резонанс як серед звичайних користувачів соцмереж, так і серед завзятих шанувальників фешен-індустрії. У мережі навіть висловили думку, що це все схоже на героїню фільму "Згадати все". У стрічці трьохгруда марсіанка допомагає Арнольду Шварценеггеру вижити в нелюдських умовах.
Як виявилося, вишуканий вихід трьохгрудих красунь був задуманий як уявлення вигаданого майбутнього, де людське тіло вже не те, а світом правлять бренди і модельєри. Про це свідчили неонові вивіски "GCDS Corp — це твій єдиний Бог".
Як би там не було, а мода залишається модою! Не встигнеш озирнутися, а завтра вже хтось захоче вдягнути третю молочну залозу. А може, років через десять топи і блузи з третьої груддю увійдуть в повсякденний гардероб.
Читайте також на порталі "Знай.иа" топ зірок, які першими не посоромилися показати всі.
"Знай.иа" писав про відомих маникеньщицах: перестали приховувати: Шейк і Водянова продемонстували справжні відносини.