Екстравагантний британський дизайнер Крістофер Кейн випустив лімітовану колекцію туфель, прикрашених звичайними губками для миття посуду. Вартість кожної пари перевищує тисячу доларів. Це майже в два рази дорожче іншого взуття від Кейна, повідомляє Mirror. Але покупців ціна не бентежить. На даний момент практично весь запас Кейна розпроданий. Вперше він представив новинку в минулому році на Тижні моди в Лондоні.
Вигадані британським дизайнером туфлі виготовлені з лакованої шкіри. Нове взуття виконане в двох варіантах – з жовтою і синьою губкою, розташованою навколо п'яти, на ремені і вздовж пальців.
Туфлі були вперше представлені ще в 2017 році, проте популярність дивне взуття отримало нещодавно, після того, як у них вийшла у світ заступник дизайнера, його сестра Теммі. Інтернет-користувачі жартують, що плюс нових туфель в тому, що при необхідності ними можна помити тротуар і бруківку.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Видання Metro пропонує не витрачати гроші, а діяти за принципом «зроби сам». «Просто берете пару босоніжок і засовує губки між ремінцями і вашою шкірою… Тільки переконайтеся, що ви використовуєте свіжі губки. Замурзані з вашої кухонної раковини, з плямами кетчупу і жиру — це не той вигляд, якого ми намагаємося досягти», — іронічно пише видання.
Раніше повідомлялося, що поки українці зводять кінці з кінцями, Тимошенко витрачає скажені гроші на брендові туфлі. Нещодавно мережу сколихнула новина про те, що нардепка Юлія Тимошенко прийшла на зустріч саміту YES в туфлях від легендарного дизайнерського дому Chanel, які коштують шалені гроші.
Як виявилося, двоколірні туфлі-човники вважаються найзнаменитішою моделлю взуття Chanel в історії. Як можна помітити, Тимошенко обрала не звичайну модель колекції, яка передбачає бежеве забарвлення туфель і чорний носок, а обернену: чорні човники з бежевим носком і невеликим логотипом марки на заднику.
Нагадаємо, чоловіки розповіли, що вони ненавидять в жіночому гардеробі.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що експерти назвали антитренди осені-2018.
Також портал "Знай.uа" писав, що Xiaomi створила куртку на всі сезони.