Пасажири британських поїздів з квітня 2016 року зможуть повернути вартість квитка, якщо у вагоні поїзда, де є табличка "Wi-Fi on board", не працює Інтернет. Повідомляє Euromag.
Пасажири першого класу також мають право вимагати повного відшкодування вартості квитка, якщо у вагоні вони не знайдуть вільних місць.
Обговорювати нововведення департамент транспорту буде протягом місяця. Питання, як відшкодовувати компенсація пасажирові, якщо Wi-Fi з'явився на декілька хвилин, а потім зник до кінця подорожі, ще не вирішено.
Читайте також: Санкції Заходу не дозволяють Росії освоювати Арктику
Нагадаємо, що британська залізниця вважається найдорожчою у світі. Вартість квитка у Великій Британії залежить не від відстані, а від часу подорожі. У "годину пік" квитки найдорожчі.