Американське Національне географічне товариство, створене понад століття тому, повідомило про продаж журналу National Geographic та інших активів на суму 725 мільйонів доларів компанії 21st Century Fox, що належить медіамагнату Руперту Мердоку.

Інформація про угоду з'явилася на сайті Американського Національного географічного товариства.

"У результаті угоди на 725 мільйонів доларів Fox, який в даний час є мажоритарним власником кабельних каналів National Geographic отримає 73% в новій медіа-компанії, яка отримала назву National Geographic Partners", - йдеться в повідомленні.

Саме Національне географічне товариство отримає 27% активів. Нова компанія зробить упор на створенні мультимедійного контенту.

Читайте також: Медіа-холдинг Курченка за борги може перейти у державну власність

Популярні новини зараз

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Показати ще

Руперт Мердок - найвідоміший з усіх медіамагнатів у світі. Під контролем Мердока знаходяться ЗМІ (такі телевізійні мережі як - "Fox", "Star" і "Sky", у його телевізійного каналу "Fox News", аудиторія в Америці, в два рази більше ніж у CNN), кінокомпанії (найвідоміша з яких "20th Century Fox") і книжкові видавництва.

Мердоку належать більше 30 газет в Америці, Австралії та Англії, серед яких "New York Post", "Times", "The Sun", "The Sunday Times" і "Daily Telegraph", видавництво "Harper Collins", звукозаписна компанія "Mushroom Records", рекламна компанія" News Outdoor". Мердок завжди прагне зайняти панівне становище у всіх областях бізнесу, куди він входить, і контролювати кожне своє підприємство.