Компанія "Цивільні літаки Сухого", що займається випуском пасажирських літаків Sukhoi SuperJet 100, у своєму звіті за другий квартал року пише про можливі проблеми з поставками іноземних деталей через санкції щодо Росії.
Про це повідомляють "Ведомости" у вівторок, 18 серпня.
У документі говориться, що в першому півріччі на зарубіжні комплектуючі припадало понад 83% поставок матеріалів і товарів, при тому, що торік імпорт ледь перевищував 50%. За словами представника ГСС, це пов'язано з графіком поставок, а в цілому "Суперджет" збирають з іноземних деталей на 40%.
Частина зарубіжних партнерів може відмовитися від поставок через санкції. Так, у звіті згадується французька Thales Avionics SAS, яка з грудня по липень не відправляла обчислювачі системи літаководіння.
Читайте також: Moody's прогнозує поглиблення рецесії в Росії
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
У ГСС побоюються, що виробник гідравлічних систем із США Parker може вимагати сертифікат про відмову на поставку продукції в Крим або нафтогазовим компаніям, що підпадають під санкції. Хоча поставки від німецької Liebherr Linderberg і французької PowerJet поки тривають без проблем, у звіті йдеться про можливі затримки з поставкою.
Зараз виробник намагається проводити програму з імпортозаміщення 22 видів компонентів, однак це може привести до змін в сертифікаті типу літака.