Активісти запустили в соціальних мережах вірусну естафету на кшталт "Ice bucket challenge".
Цього разу активісти не закликають обливатися холодною водою, а лише записати відеоролик з імітацією гарчання мотора і опублікувати його в соцмережах з хештегом #roarUA, передавши естафету друзям, повідомляє портал vgorode.
Мета акції - привернути увагу українців до водіння в нетверезому стані.
Якщо за 100 днів в соцмережах опублікують 10 тисяч таких роликів, Williams Martini Racing передасть 375 тисяч гривень в "Фонд сприяння безпеці дорожнього руху".
Читайте також: Поліцейські "скрутили" буйного п'яницю на Хрещатику (відео)
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Кошти планують витратити на установку в київських маршрутках №194, 231, 455, 463, 582 і 587 алкозамків - приладів, які блокують запалювання в машині, якщо концентрація алкоголю у видосі водія є вищою за припустиму норму.
Ініціативу Roar For Life підтримала патрульна поліція, Фонд сприяння безпеці дорожнього руху та КМДА.
Також до "Челлендж" #roarUA вже приєднався відомий ресторатор Дмитро Борисов. Він записав відео і передав естафету друзям.