Зараз найбільше заробляють ті, хто нестандартно підходить до торгівлі, вважає економіст Владислав Загородній. Він розповідає, як організувати продажі, аби вони приносили максимальний прибуток.
Із маси запропонованих товарів і послуг люди обирають найбільш нестандартні.
"Це світова тенденція. Згадайте, хто перемагає на Євробаченні – то а ля монстри, то трансвестити, то інші люди, які з красою співу не мають нічого спільного. Про це потрібно завжди пам'ятати", - говорить "Знай" Владислав Загородній.
Магазин варто пофарбувати у яскравий колір.
"Тоді він вирізнятиметься серед інших і привертатиме увагу. Не варто уподібнювати його до інших магазинів. Ваш має в усьому вирізнятися. Тому можете почепити цікаву вивіску із гумором. Наприклад, "Ми продаємо не тільки хліб"".
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Матеріал за темою У кризу найвигідніше займатися перепродажами
Слід орієнтуватися на продаж багатьох товарів.
"Якщо продаєте хліб, то бажано реалізовувати і батарейки, і напої, і пиво. Вузька спрямованість торгівлі може призвести до збитків. А широка – навпаки. Заходить, наприклад, людина за хлібом і згадала, що треба рахунок на телефоні поповнити чи батарейки купити", - говорить фахівець.
Вигідно розвивати лояльність покупців супутніми послугами.
"Це може бути безкоштовна підкачка шин або перевірка тиску. Чи безкоштовна мийка скла. Людина під'їде машиною і їй буде приємно, що може собі протерти вікно чи перевірити тиск в шинах. Для цього не потрібні великі затрати. Достатньо купити манометр і прив'язати ланцюжком до магазину, і все. Також можна встановити апарати поповнення рахунку в середині чи здійснення банківських платежів. Якщо торгуєте пивом, поставте біля магазину столик".