Сьогодні у Києві відбувся парад старовинної техніки. Такий захід у столиці проходив уперше. Його організував оргкомітет міжнародного фестивалю Old Car Land.
У параді взяло участь понад 70 одиниць техніки. З них 38 легкових ретро автомобілів. Решта - мотоцикли, скутери, автобуси, тролейбуси, велосипеди і трамвай. Машини проїхалися від станції метро Шулявська до вул. Дмитрівської і – в зворотньому напрямі.
"Зібралося багато цікавих моделей. Думаю, ми будемо проводити цей парад між весняним і осіннім фестивалем Old Car Land", - говорить порталу "Знай" один із організаторів Вадим Навроцький.
Читайте також В які ретро-авто вигідно вкладати гроші
За його словами, серед учасників параду відбирали не більше 2 однакових моделей, аби колона виглядала різноманітною.
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
"Думаю, до організації наступних парадів будемо залучати і автовиробників. Проситимемо їх надавати екземпляри їз їхніх музеїв. Це може стати родзинкою такого заходу", - каже він.
Першим у колоні їхав спецавтомобіль для аеропортів ГАЗ-24-02 "Волга" 1975 року випуску. Його надав Державний музей авіації. За "Волгою" – унікальна "Победа" ГАЗ-20 у кузові кабріолет із колекції клубу технічної класики Old Car Service. Цій машині – 64 роки, при цьому повністю в ориганльному стані – від двигуна до найдрібніших кріплень. Також у колоні їхала представницька Tatra-613. Ця машина нещодавно здобула перемогу в швидкісних заїздах на фестивалі Leopolis Gran Prix 2016, що проходив у Львові. Вперше у подібному заході взяла участь рідкісна Škoda-100 1975 року. У Києві цей автомобіль з'явився два тижні тому в оригінальному стані. Має заднє розташування двигуна із водяним охолодженням і багажник спереду.
Із пасажирських автобусів їхав ЗІС-155 "Київпастрансу". Такий виробляли із 1949 по 1957 рік. Помітно вирізнявся у колоні легендарний ЛАЗ-695Б 1961 року випуску. Такий зберігся в Україні тільки один. За ним прямували три Ikarus. Їх також вже не виробляють. Ці автобуси, як і ЛАЗ, для параду надав "Проект Кофейбус". Крім цього, просп. Перемоги разом із іншими учасниками параду прямував останній ходовий у Києві тролейбус Škoda-14tr і МТБ 1949 року випуску.
Нагадаємо, з 30 вересня по 2 жовтня цього року в Києві відбудеться черговий фестиваль старовинної техніки Old Car Land.