Лише 60% опитаних працівників офісів в Україні мають вільний доступ до соціальних мереж, при тому що кожен другий українець відволікається на Фейсбук.

Великі компанії намагаються повністю заблокувати робочому персоналу користування соцмережами, а малі, навпаки, – не роблять жодних обмежень.

Виявилось, що кожен третій працівник щодня по декілька разів відвідує соцмережі для того, щоб поспілкуватись там.

Такі дані дослідження, проведеного компанією HeadHunter Україна.

Лише кожна десята українська компанія спонукає працівників розміщувати інформацію про підприємство у соціальні мережі. При тому, в компаніях, де діють обмеження на користування соціальними мережами, працівника можуть звільнити за звичайний пост про котів.

Популярні новини зараз

Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон

Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Показати ще

Читати також: Соцмережі підірвала нова порція фотожаб про Байдена (фото)

Найпопулярнішими сервісами серед офісного персоналу є Фейсбук, Вконтакті, Youtobe та Linkedin.

Роботодавці пояснюють запровадження заборони підвищенням продуктивності роботи та захистом внутрішніх даних компанії.

Опитані ж респонденти сходяться на думці, що заборона соціальних мереж не здатна мотивувати працівників, які апріорі не хочуть працювати.