Мережа магазинів із продажу побутової техніки "Ельдорадо" збирається купити мережу "Фокстрот". Про це повідомляють в Асоціації рітейлерів України.

Проте власники мереж Віктор Поліщук і Валерій Маковецький спростували цю інформацію.

"Диму без вогню не буває. Цілком можливо, що власники "Ельдорадо" і "Фокстроту" уклали таємну угоду. "Ельдорадо" справді купує "Фокстрот". Однак обидва бренди мереж розвиватимуться паралельно й надалі. Позиціонуватимуть себе на ринку як конкуренти. А насправді просто продаватимуть товари різного класу. "Ельдорадо" - більше дешеві, "Фокстрот" - дорогі", - говорить "Знай" маркетолог із Дніпропетровська Вадим Біляєв.

Крупні компанії, купуючи фірми своїх конкурентів рідко проводять ребрендинг. Наприклад, авто концерн "Дженерал Моторз" після придбання акцій "Опель" не змінив ні емблеми німецьких автомобілів, ні марки.

"Власники "Епіцентру" після покупки мережі будівельних гіпермаркетів "Нова лінія" також не змінювали назви. Просто стали поставляти у свої мережі різні категорії товарів. Такий крок вигідніший за перейменування, бо багато людей звикають до певних марок магазинів і супермаркетів. Якщо марка перестане існувати, то є ризик, що споживач піде до конкурентів", - пояснює "Знай" фахівець.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе

Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

За іншою версією маркетолога, "Ельдорадо" не збиралося купувати "Фокстрот". Чутки про це пустили мережі крупних інтернет-магазинів.

"На "Ельдорадо" серед споживачів є багато нарікань стосовно вибору товарів та обслуговування. У "Фокстроті" обслуговування краще, але ціни вищі. Товарів мало. Інтернет-магазини, пустивши таку чутку, вирішили подвоїти негатив злиття двох мереж. Таким чином, збільшити за рахунок цього частку своїх клієнтів", - припускає маркетолог.

Нагадаємо, 2013 року Віктор Поліщук, власник мережі магазинів електроніки "Технополіс", викупив всю мережу "Ельдорадо" із 150 магазинів по всій Україні.