Скасування обов'язкової перевірки всіх вантажів, повний перехід на електронний документообіг, скасування регулювання водних перевезень в середині України зекономить бізнесменам понад вісім мільярдів гривень. За перші півроку дії нових правил чиновники очікують збільшення вантажних перевезень в десятки разів.
"Багато років довіру великих гравців ринку водної торгівлі вбивали бюрократія і корупція. Нам доведеться не просто спростити правила, а і проводити активну маркетингову роботу по залученню цих компаній на ринок України. Доведеться переконувати їх досить довго, проте, я знаю – з ким розпочинати цю роботу", - заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
За словами міністра низку документів вже прийняли в уряді, деякі з них ввійдуть в дію протягом 45 днів. Найважливішими міністр назвав заборону на обов'язкову перевірку усіх вантажів, які приходять в порти України, зменшення кількості перевіряючи до максимально двох людей і запровадження електронного документообігу.
"За добу до прибуття в порт – представники корабля надсилають всю необхідну інформацію на корабель і вантаж у відповідні органи. Чиновники мають встигнути оформити все ще до приходу судна в порт. Якщо є підстави для перевірки вантажу – вони мають це здійснити не більше, ніж за 8 годин після прибуття судна в порт", - розповів про нову схему роботи Пивоварський.
Читайте також: Онлайн закупівлі заощадили залізниці сотні мільйонів гривень
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Право на перевірку вантажів залишать лише працівникам Митної та прикордонної служби. Фіто-санітарний, хімічний та біологічний контроль скасовуються взагалі. Усі митні процедури для перевезення вантажів в середині України також скасовані.
"Очікувати результатів в день підписання останніх документів чи наступного дня – не варто. Проте запевняю вас, за півроку перевезення зростуть на мільярди тон", - сказав міністр.