Американський виробник спортивного одягу Nike звернулись із вимогою до представників російського опозиціонера Олексія Навального припинити використання зареєстрованого слогану.
Перед одним з мітингів у Москві проти корупції прем'єр-міністра Росії Дмитра Медведєва у спільнотах Навального в соціальних мережах з'явився лозунг Just do it. Саме цю фразу використовує Nike багато років у рекламі власної продукції.
Інтереси бренду представляє юридична фірма "Пепеляєв Групп". Вона зазначила, що слоган офіційно зареєстрований у Росії, а сама фірма не хоче бути причетною до будь-якої політичної діяльності.
Представники Nike в офіційному листі попросили команду Навального прибрати повідомлення, зазначивши, що використання символіки може призвести до негативних наслідків.
Зазначимо, що 26 березня, у день мітингів проти Медведєва, Nike відкрив новий магазин у Москві і також планував масштабний захід.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Символіка Nike присутня на мітингах у зв'язку із тим, що Фонд боротьби з корупцією Навального знайшов докази покупок кросівок Медведєвим в інтернет-магазинах.
Як повідомляв портал "Знай.ua", російські правоохоронці обшукують офіс Навального вже три дні.