Сьогодні у Києві презентували першу в світі благодійну платформу "Мурахи" - murahy.com. На ній можна продати те, що не потрібно. А виручені гроші автоматично підуть на соціальні потреби.

Заснував цей ресурс Дмитро Федоренко, соціальний підприємець зі столиці.

"Стоячи біля стін Михайлівського золотоверхого монастиря і дивлячись на людей, які несли і несли допомогу своїм оборонцям, під час Майдану мені на думку прийшла аналогія: "Українці - нація мурах". І мене увесь цей час не відпускала думка, що нам не потрібна вертикальна організація або команда. Ми самі можемо організуватись і дати собі раду в будь-якій ситуації. Так і народилась назва і головна ідея першої благодійної торгової платформи Мурахи", - каже "Знай" активіст.

Читайте також "Продукти дорожчають через відсутність цінового контролю та інфляцію"

За його словами, платформа дає можливість збирати кошти на домомогу бійцям АТО, переселенцям, хворим дітям і бездомним тваринам.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Показати ще

"У кожного в шафах і комірчинах зберігаються речі, які вже втратили необхідність вас. Але для когось іношого вони лишаються потрібними. Це може бути електроніка, мобільні пристрої, побутова техніка, спортивне обладнання, одяг, взуття, аксессуари, книги та інше. І зараз з'явилась можливість не лише вивільнити місце на полиці, а й за допомогою виручених коштів врятувати комусь життя", - пояснює Дмитро Федоренко.

Читайте також Новий техогляд проходитимуть лише автомобілі, старші 4 років

Щоб виставити на ресурс свої речі, потрібно сфотографувати річ, запропонувати її на murahy.com, обрати напрям пожертви своїх коштів. Це можуть бути військові, поранені, біженці, хворі діти або покинуті тварини. Потім потрібно чекати доки знайдеться покупець і відправити свій товар на найближчому відділенні Нової пошти. Коли покупець отримує товар, перевіряє його на відповідність і розраховується, гроші автоматично потрапляють до фонду, який опікується обраним продавцем напрямом.

Наразі вже в системі зареєструвалося 3 тисячі користувачів, 5 благодійних фондів. Під час тестового періоду було реалізовано товарів приблизно на 15 тис. грн.