Половині українських банків легше розбиратися із фінансовими злочинам вже після їх скоєння, ніж намагатися протидіяти їхньому утворенню. До такого висновку прийшла "Лабораторія Касперського" спільно з агентством B2B International.
29% фінустанов України вважають, що дешевше розбиратися із конкретними випадками електронних крадіжок, ніж витрачати кошти на їх запобігання. При цьому, 48% респондентів намагаються боротися саме з кіберзлочинцями, а не піклуватися про безпеку рахунків клієнтів.
"З'ясувалося, що при виявленні факту кібершахрайства з рахунком клієнта, тільки 41% організацій обов'язково вживає заходів, щоб уникнути повторення такого інциденту в майбутньому. 36% компаній проводять аналіз використаної уразливості, і 38% компенсують втрати", - йдеться у звіті "Лабораторії Касперського".
Також у дослідженні додали, що дві третини банків намагаються знайти винних у хакерських атаках.
Читайте також: В Україні скоротився обсяг валютних іпотечних кредитів
ТЦК не матиме претензій: кому з українців дозволять оформити відстрочку з-за кордону
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Опитування проводилось серед представників банків та платіжних систем України з метою дізнатися, яким саме чином фінустанови борються із шахрайством, та яка їхня політика стосовно запобігання злочинності.