Не встиг вщухнути скандал навколо авіаперевізника United Airlines, працівники якого силою зняли з літака пасажира, як "естафету" перехопила компанія American Airlines.
На відео, опублікованому в соціальній мережі, можна спостерігати, як у салоні літака стоїть жінка з дітьми і плаче, а поряд з нею співробітники авіакомпанії намагаються її заспокоїти.
Автор зйомки пояснила, що один з працівників American Airlines силою забрав у жінки коляску з дитиною, ударив її і ледь не зачепив малюка.
Інші пасажири незадоволені ситуацією і намагаються втрутитися у конфлікт, а один чоловік прагне захистити жінку і вимагає назвати йому ім’я співробітника, який так вчинив.
Буквально незабаром у кадрі з’являється ще одна особа у формі співробітника авіакомпанії і починає сварку з пасажиром та закликає вдарити його.
Похмурі пророцтва на 2026 рік від Нострадамуса: загибель лідера, конфлікти на морі та Україна у фокусі подій
Обмеження на зняття готівки: українцям пояснили нові ліміти в банкоматах
ПФУ перевірить майно кожного: через що можуть скасувати виплати
Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток
Чоловіки мало не побилися, а наприкінці працівник American Airlines каже, що навіть не знає, у чому суть конфлікту.
У компанії вже висловили своє співчуття з приводу того, що трапилось, і пояснили, що показане у відео не відображує їх корпоративні цінності і те, як авіаперевізник піклується про своїх клієнтів. Вони вибачилися перед потерпілою та перед іншими пасажирами.
Рейс, де сталася сутичка, летів із Сан-Франциско до Далласу. Звідти жінка з дітьми вилетіла іншим рейсом, причому авіакомпанія перевела її з родиною у перший клас.
Винуватця скандалу відсторонили від роботи.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", історія з United Airlines дійшла аж до Конгресу США, і керівництву авіакомпанії доведеться пояснити дії своїх працівників.